Nu är det mars och det betyder att vi har förflyttat oss in i vårmånaderna. Nu är det bara våren som ska förflytta sig till Sverige med. Igår trodde man att nu kankse vintern äntligen har släpp men icke, idag är det riktigt deprimerande att titta ut genom fönstret. Tur man slipper gå ut idag, fast inte så kul här inne heller. Har precis skrivit två olika inlämningsuppgifter i Produktionsstyrning och nu ska jag gå och diska. Det ser ut som ett bombnedslag har ägt rum i vårt kök. Sen måste vi städa också innan allt börjar vandra av sig själv. Nog mest saker som behöver städas undan men det är rörigt som bara den. Mycket är dock Jespers så även om jag skulle känna för det idag är det inte mycket jag kan göra fören han är hemma och kan hjälpa till. Undrar om han kommer fram till att han måste plocka undan det om jag flyttar ut det några dm så att det verkligen hamnar precis där vi går. Men men, vi får ta ett rejält tag i helgen och då ska han inte slippa undan ;).

Imorgon blir det fest. får se vad man kan få för sig att göra innan på dagen. Hade kanske varit bra att kolla lite på Geotekniken. Tentan är ju den 24 mars. Men man känner sig inte så lockad då läraren är katastrofalt dålig. Plus att jag undrar hur mycket det egentligen finns att plugga på. Men ska försöka ta tag i iaf något i helgen.
På tal och att ta tag i, nu har jag äntligen skickat in sommarjobbsansökningar till alla jag än så länge kommit på att söka hos. Så får vi väl se hur min tur är i år. Jag hoppas och hoppas iaf...

Nä nu ska jag resa mig upp börjar få ont i ryggen av att sitta framför datorn, har ju ssuttit här ett tag. Måste ta tag i något mer idag. Disken här kommer jag. Får kanske ta något att äta sen med, en yoggi räcker nog inte till lunch. Men god är den :).

Snart har ytterliggare en vecka gått och jag undrar var tiden tar vägen och vad jag egentligen gjort alla dagar.

Vill ha vår i mitt sinne.

1 kommentarer

Mamma

04 Mar 2011 11:44

Sol är lovat här de närmsta dagarna, hoppas den når upp även till er!

Om Jesper är lik din pappa så lär ingen förflyttning hjälpa, man tar bara ett steg över!!! Det är bara att peka med hela handen :)

Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kram

Kommentera

Publiceras ej