Ikväll ska det göras julgodis. Johanna, Rebecca och Bella kommer hit och så ska vi göra lite julgodis och ha det mysigt. Jesper ska på sittning idag, så det är jättebra för då behöver inte jag sitta ensam ikväll. Tror inte det finns något att se på tv heller.
Annars blir helgen lugn. Måste börja plugga så har tänkt sitta och räkna mekanik hela helgen. Det börjar ju närma sig med både tentor och jul :). Det är bara strax över 2 veckor och sen är sista tentan klar och vi åker hem för jullov :). Ska bli mysigt och jag börjar verkligen längta. Det ska ju bli en massa mys :).

I år firar vi jul i Sövde, hoppas verkligen att det är snö på marken då. Antingen att det som ligger nu efter allt kaos finns kvar, annars får det komma nytt för snö vill vi ju så klart ha :).
Här är vitt och väldigt kallt upp. Nu i veckan har vi haft en -14-15 grader mitt på dagen. Det tycker jag är jättekallt. Men man får verkligen in jul-/vinterstämningen av det :).

Har börjat fundera ut julklappar. Var på stan igår och gick och tittade efter vad man kan handla till alla som ska få paket. Fast handlade bara någon för gick där för att handla födelsedagspaket till min Älskling :). Han fyller år nu på tisdag, så får hoppas han blir glad för vad jag har köpt :).

Men nu måste jag gå och diska så vi får plats att göra något godis och sen ska jag slå in paket för det ville inte de i affären göra.

Mumsar på gott gott ;)..
Jag kommer hem igen till jul...

Kommentera

Publiceras ej