Är fotboll, Sverige- Holland idag så jag är avstängd från tv:n. Jesper vill se match och det kan han väl få. Så tänkte jag kunde uppdatera lite här, var ett tag sen och kommer nog dröja lite till innan det kommer ett nytt.

Är mitt uppe i tenta plugg så har fullt upp. Idag tex har det varit en heldag i skolan 8-18.30. Så inte så pigg nu och rätt seg i huvudet och imorgon lär inte bli bättre. Ska träna kl 17, men kommer få plugga hela eftermiddagen och kanske efter med men tvivlar på att jag kommer orka det. Tentan är på söndag men har hela fredag och lördag att plugga plus att jag har några timmar imorgon och likadant på torsdag så ska nog hinna få in en del innan skrivningen. Nästa är sen på torsdag, den är jag lite mer orolig för, mycket att komma ihåg som lätt rör ihop sig. Alla är lagom irriterade över att vi inte får ha en formelsamling till en ekonomi-tenta, vem tror ärligt att vi kommer räkna från huvudet sen när vi jobbar, vem tror att ekonomer gör det. Men vi ska inte få det och då får man se hur det går. Godkänt ska man klara iaf, men jag tycker inte om det.

Tränade igår och fast det var tredje gången med samma pass så har jag fortfarande inte fått in hur jag ska göra rörelserna. Men det är bara att fortsätta, är väldigt kul plus att det är bra för mig på många olika sätt. Framför allt är det kul för att vi är några stycken som går. Är mycket mer lockande att gå ut igen då, speciellt nu när det börjar bli väldigt mörkt och kallt om kvällarna.

Kallt är det på morgonen med, det har inte varit mer än ett par plusgrader om morgnarna denna veckan. Funderar på om jag ska plocka fram min vinterjacka, men ännu har det inte behövts. Är nog bra det för annars kommer jag kanske frysa väldigt till vintern om jag plockar fram den redan nu. Fast får snart gå ner och hämta upp mina vantar.

NU känns det att det är höst och börjar närma sig vinter och jul. Och det känns så himla bra :). Om jag orkar ska jag gå ner på torgmarknaden på lördag och köpa någon prydnads pumpa till halloween att pynta med här hemma och sen blir lägenheten extra mysig med dem och en massa ljus tända. Kan passa bra nu till allt mörker :).
Nu ska jag fortsätta med vad jag höll på med... Önska mig lycka till på tentorna.. :)

Snart är träden kala och tentorna över. Börjar se
fram emot födelsedag och jul och myspys med ljus :).

1 kommentarer

Mamma

13 Oct 2010 09:20

LYCKA TILL!

Du fixar det, helt klart.

Kommentera

Publiceras ej