Våren dök upp i helgen men försvann lika snabbt igen. Nu regnar det. Fast det är väl lite vår det med, snöar iaf inte längre när det är nederbörd. Fast inte så lockande att gå ut.

Jag vet att jag inte skrivit på väldigt länge nu, men har inte alls varit inspirerad. Plus att jag var sjuk för några veckor sen och då orka jag ingenting. Men nu är allt bra igen. Frisk och känner mig rätt pigg med. Förutom när man sitter på föreläsningarna i konstruktionsteknik i fyra timmar. Då går man på lågvarv när det är dags för lunch.

Nu hoppas jag på att jag kan få positivt besked angående sommarjobb. Behöver verkligen det.
Men fick ett upplyftande resultat igår, fick tillbaka geoteknikstentan :). Gick jättebra :D. Men nu är det ju massa nytt på gång och snart ny tenta. Så det tar aldrig riktigt slut. Behöver ha något annat att tänka på i sommar. Men hur det än blir så har jag ju två veckors läger att se fram emot :). Börjar längta nu. Men längtar än mer efter sommar.

Är en aning rörigt och inte så uppdaterande kankse. Men vet som sagt inte riktigt var inspirationen har tagit vägen, den har nog tagit en långsemester.

Jag tänkte iaf gå och laga mat, till mig själv enbart för tredje dagen i rad. Det är verkligen tråkigt att äta och laga mat själv. Men mat måste man ju ha så.
Ska försöka skärpa mig med uppdateringen men lovar inte för mycket.

Till nästa gång och vem vet då är kankse våren här för att stanna.

Kommentera

Publiceras ej