Vad ska jag skriva om idag? Som vanligt så försöker jag smitta ifrån att göra skolarbete, det är tur att jag har tid till att göra det annars kan det bli jobbigt. Men som det är nu så har jag redan pluggat lite och jag har mer tid på mig så det ska nog gå ändå. Dock är det svårt att skriva något bara för skrivandets skull. Det känns inte riktigt som om jag har något att skriva om. Min dag i dag är rätt händelselös, plugg och träning i kväll. Inte mycket att utveckla där.
Jag har kommit fram till att det finns nog två två anledningar till varför jag har svårt att uppdatera min blogg, kan finnas fler kanske men två huvudanledningar. Den ena är att det inte händer så mycket alltid, ibland händer inget och ibland händer jättemycket och händer inget finns inget att skriva och händer mycket tänker jag inte på det. Det andra är att jag har svårt att lägga ut mitt liv här. Man vet ju inte vem som läser det man skriver. Och de som man vet läser och som man vill ska veta om vad som händer får på ett eller annat sätt oftast reda på det ändå. Och att dela med sig av det bra och roiliga är inget större problem men om det råkar vara tvärtom, att man är nere eller orolig eller liknande, det är inget som iaf jag vill dela med mig till alla och det är kankse inte alltid så kul att veta om heller.

Detta är anledningarna till varför jag så sällan skriver här, men eftersom jag vet att det finns personer som vill att jag ska uppdatara och som vill läsa om det som händer så uppdaterar jag bloggen för deras skull.

Som sagt idag finns inte så mycket att skriva om. Men jag kan berätta att Jesper ska jobba idag så blir en ensam kväll för mig med några timmar framför tv:en efter träningen. Men eftersom jag inte tränade igår så ska det bli skönt med träning idag. Tanken är att vi ska träna på fredag med och så ska vi prova på dans, vi har provat vanlig dans och afro dans och nu är det dags för dans fuego, som vi tror är mycket höftsvängningar. Är osäker på vilken sorts dans de syftar på :).
Kan även berätta att jag och några av tjejerna bowlade i lördags med. Som vanligt förlorade jag men det var kul ändå :).

Lite nere i min tankegång för tillfället, då något ofattbart hänt. Men att hon ändå kunde komma till skolan igår för labben visar på en stark person och jag tror att hon förstår att vi alla tänker på henne och finns här.
Ursäkta mitt kryptiska lilla inlägg.

Biljetter hem är bokade till i vecka 7. Ska bli skönt.
Hoppas på att våren dyker upp snart.

1 kommentarer

mormor

04 Feb 2011 23:01

Robina vad jag älskar Dej. Du är så vettig i ditt tankesätt. kram mormor

Kommentera

Publiceras ej