Längesen jag skrev, men det har varit fullt upp med tentor, plugg och nedvarvning. Sista tentan skrevs i torsdags och på kvällen bliev det mys hos Sofia och sen togs det några glas på puben. Fredagen bjöd på mycket soffliggande, tills jag tröttnade på det och gick ut och gick en runda. Hamnade nere på stan där jag passade på att höra med GinaTricot om de hade extra knappar till min klänning. Tappade två stycken i torsdags, ingen aning om hur men de måste ha suttit dåligt. Har en extra men tappade som sagt två. Tyvärr hade de inga extra och kunde inte fixa så får se om jag hittar några passande knappar någon annanstans. På kvällen blev det en lugn kväll med Johanna framför Idol då Jesper inte var hemma, han firade att tentan var över.

I lördags var vi på A6 för att leta upp önskemål till födelsedagspresenter. Hittade vilken klocka jag vill ha från guldfynd. Fast jag inte skulle köpa något blev det att jag köpte en mössa med matchande halsduk. Ville ha en ny mössa och jag hittade en som är väldigt färgglad och som är väldigt skön. Ser dock ut som en nisse för den liknar lite en tomteluva :).

Söndagen blev en slappe-, tvätta och städa dag.

Denna veckan har bjudit på nya kurser, som verkar bra och intressanta. Beställde böcker igår, vilket inte var så trevligt. Kostar runt 1100 kr totalt. Men de behövs ju.
Träning i måndags som har gett med träningsvärk i baksidan av låren idag så jag är osäker över hur träningen idag kommer att gå. Är ki box som står på schemat och det kommer inte bli det enklaste med sparkar o.d. Men kan bli intressant att se vad jag klarar :). Annars har dagen inte bjudit på så mycket. Har inte haft några föreläsningar idag men var ändå i skolan kl 8 imorse för lite rapportskrivning i ingmet. Var dock klara vid elva-tiden så var hemma tidigt igen. Men sen har jkag mest slappat och läst. Så börjar bli lite uttråkad men träningen börjar vid 5 så ska gå om typ en timme. Är dock inte sugen på att gå ut igen då vädret är extremt deppigt idag. Regn, rusk, blåst och grått. Lockar inte alls.

Börjar längta till jag fyller år. Är mindre än tre veckor dit, vilket också betyder att det är mindre än 4 tills mamma och pappa och broren min kommer upp. De kommer upp helgen efter för att fira mig och pappa.
Fast till dess händer massa om helgerna, så tiden kommer gå fort. På lördag kommer tex Malin och Jens upp och om två helger kommer Lina och Linnea. Så mycket att se fram emot i höst. Vilket är tur för vädret verkar inte bli särskilt inspirerande.

Ser fram emot en mysig höst. :)

Kommentera

Publiceras ej