Sitter här och fördriver tiden innan jag ska gå. Tentan börjar kl 8 men jag kommer inte kunna logga in fören tio över. Vet inte om man kan komma dit ända fram till 10 över men tänker inte försöka. Har jag ändå gått upp tidigare än jag brukar kan jag lika gärna vara där i god tid också. Det känns bra, tror att det kommer gå bra. Annat upplägg på tentan än det brukar vara plus att vi ska skriva den på pingpong direkt, vilket gör att det bara är kryssfrågor. Så jag har tyckt att det har varit svårt att ställa in sig på hur det nog kommer att bli. Men har pluggat, så borde gå bra. I går gick det dock inte så bra ville göra alla annat som tex att packa ist för att plugga. Men hann med både och, som tur var.

I går fick det även bli städning då vi åker hem idag, bussen går halv 2. Så förhoppningsvis är jag hemma ikväll, hoppas på att det inte blir förseningar. Vi bestämde oss för att vi skulle åka buss hem eftersom det varit sånt klödd med tågen sen snön kom för mer än en månad sen. Så förhoppningsvis ska det inte bli så försenat :).

Men snart är vi på väg hem. Ska bara iväg och skriva tenta nu. Önska mig lycka till :)!.

Ses snart...

Kommentera

Publiceras ej